27,434 +39584 -12150
Kudos
#2391 (Top 0.7482%)
| Kudos/dag | 20.86 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1293 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -340 |
27,434 +39584 -12150
Kudos
#2391 (Top 0.7482%)
| Kudos/dag | 20.86 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1293 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -340 |
4,247
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.23 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 16.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 88 |
| Geregistreerd op | 17-11-2022 |
| Eerste reactie op | 17-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 02:30:26 door Auwtesj op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Wat staat hier in godsnaam?
0 kudos 2026-06-22 21:14:26 door Gregovic op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Als je niet kunt autorijden, doe het dan gewoon niet En ga vooral ook geen onzin verkopen op het internet.
4 kudos 2026-06-22 17:45:44 door Uhoortnogvanons op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Jij kan dus ook niet rijden. Wonderlijk.
5 kudos 2026-06-22 17:32:45 door EdjeIsBackAgain op Meisje kan geen hellingproef met de auto
handrem aantrekken, koppeling op laten komen, handrem rustig los laten.
En hard tutteren.
7 kudos 2026-06-22 17:30:43 door godzill4 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Neem er nog 1 zou ik zeggen!
9 kudos 2026-06-22 17:29:44 door Ongecompliceerd op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Wat?
12 kudos 2026-06-22 17:24:12 door McGuyer op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Tuurlijk!
9 kudos 2026-06-22 14:20:04 door Kennichi op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Misschien ook even het tweede stuk lezen?
2 kudos 2026-06-22 14:18:26 door Rugsteker op Aan de kant er is brand
@Kwaaie tor: Die halve meter bij dat paaltje is irrelevant als je kort erna (met een lang voertuig) de bocht naar links moet maken.
-3 kudos 2026-06-22 14:11:18 door Kulleke#37654 op Aan de kant er is brand
Precies, chauffeur brandweerauto kon makkelijk nog naar links en schade voorkomen...
2 kudos 2026-06-22 12:47:40 door MadMaxManiac op Aan de kant er is brand
Er was ook nog een halve meter tussen de stoeprand en de auto.
0 kudos 2026-06-22 11:36:00 door Peerke16 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
@BennieDeKok | 21-06-26 | 22:04: wat is dat met die geldingsdrang rondom biermerken toch altijd? Amstel is gewoon een A-merk, los van wat je van de smaak vindt.
-1 kudos 2026-06-22 07:25:02 door Zoeperie-je op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Ik zou iets van klok bier gaan of kordaat. Dat schijnt prima te zijn, ik pak tegenwoordig graag een Paulaner.
1 kudos 2026-06-22 05:20:10 door Het Vragevuur op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Geen probleem, Kwaaie tor,
Ik was eigenlijk zelf helemaal vergeten dat ik überhaupt een zoon had.
9 kudos 2026-06-21 20:04:18 door BennieDeKok op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Amstel een A-merk noemen is godslastering.
0 kudos 2026-06-21 07:37:28 door DeSerafijn op Breaking: de man is nutteloos!
Zoals je zelf al zegt: je weet het niet precies hè. Dus als ze pas over twee weken uitgerekend was bijvoorbeeld, had hij misschien wel het WK kunnen afmaken met België. Nu komt het misschien wat eerder en gaat hij lekker naar huis om als een echte man z'n verantwoordelijkheid als vader te dragen. Gewoon klasse.
2 kudos 2026-06-20 16:04:23 door Pjotr K op Heftig treinongeluk in India
Is dat de bovenleiding voor de stoomtreinen of de diesels in dat land? Met bovenleiding kunnen ze toch nooit allemaal bovenop zitten?
6 kudos 2026-06-19 18:44:02 door JP8926 op Een W16 Bugatti starten
Ik ben blij dat ik mentaal nog steeds zo jong ben dat ik hier hard om kan lachen.
-4 kudos 2026-06-19 17:53:17 door tijdelijkeban op Verdrietig
@altijd-guus | 19-06-26 | 19:20: Jawel hoor, maar dit filmpje heeft toch al een grafstemming.
5 kudos 2026-06-19 17:20:26 door altijd-guus op Verdrietig
Kan je nou niet gewoon eens een reaguursel schrijven, zonder dat je hier de sfeer weer moet verpesten met je dom-rechtse geleuter?
1 kudos 2026-06-14 17:30:09 door AnoniemeAlcoholist op Andre Hazes Jr Plaspauze
Als hij geen junior was geweest, had hij nooit een zaal vol gekregen
4 kudos 2026-06-14 12:52:08 door Jozef-Kotsbochel op Andre Hazes Jr Plaspauze
Altijd, want hij zal juist altijd "het zoontje van" blijven.
13 kudos 2026-06-14 12:37:27 door Bolzek op Andre Hazes Jr Plaspauze
Altijd want hij niet in zijn vaders schaduw staan.
4 kudos 2026-06-10 14:00:55 door Cruxus op Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?
Fendt Vario 700 maakt gebruik van een 'pneumatic dual-circuit braking system'. Er kan dus wel met de voorwielen geremd worden. Zoals zoindepoepertt zegt kan er wel voor gekozen worden enkel met de achterwielen te remmen.
0 kudos 2026-06-10 13:58:12 door zoindepoepertt op Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?
@split-87 | 10-06-26 | 15:53: volgens mij wel, dit is een type waar je 4x4 kan aan en uitzetten
1 kudos 2026-06-10 13:53:22 door split-87 op Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?
deze unit niet hoor. deze heeft geen mechanische verbinding tussen de voor en achteras.
0 kudos 2026-06-10 10:15:59 door Kornflake op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Misschien even melden bij ProRail? Hier op Dumpert kunnen we er niet zoveel mee.
-1 kudos 2026-06-09 21:57:18 door Forza_Ruud_Krol op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Ga eens in midden- en zuid-Europa rijden. Je kan met gemak twintig minuten stilstaan. Zelfs in Duitsland hebben ze niet zulke fenomenale systemen als in Nederland, waar drie minuten wachten voor één trein echt wel de max is.
-1 kudos 2026-06-09 19:54:45 door stringvanoma op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Castricum?
2 kudos 2026-06-09 19:11:49 door Creatieloos op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Gewoon een keer oversteken, hoef je daarna nooit meer te wachten.
14 kudos 2026-06-09 18:11:30 door LordFido op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Wow 3 minuten. In die tijd had je jezelf toch zeker weer een keer kunnen afkolven...
0 kudos 2026-06-03 21:46:11 door A.tractie op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Ik geef sowieso een minnetje voor de taalfouten in de titel.
5 kudos 2026-06-03 21:00:20 door NiCeY op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Daarmee laten de bezoekers hier hun afkeur weten. Op het moment dat de hoofdrolspelers dit zien gaan deze zich achter de oren krabben, en laten als gevolg een gedragsverandering zien. Dát filmpje is dan weer te saai om hier terecht te komen en zullen we zelf elders goed in de gaten moeten gaan houden de komende tijd.
1 kudos 2026-06-02 22:13:06 door kaboutermuts op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Tja, ik vertrouw eigenlijk geen mensen die van rechts naar links gaan, en dan zodra ze van een kapitalistisch bedrijf als tata steel een flinke pak geld kunnen vangen toch weer daar aan de slag gaan. Weliswaar zou hij pief duurzaamheid zijn geweest, maar je weet eigenlijk toch wel dat er bij tata steel niet zo heel veel te redden valt in dat opzicht.
4 kudos 2026-06-02 19:43:08 door Kwaaie tor op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@konijn55 | 02-06-26 | 21:24: Dat is ook weer zo.
10 kudos 2026-06-02 19:24:52 door konijn55 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Laat bedrijven lekker zelf bepalen wie ze wel of niet aannemen. Als hij dingen verzwegen heeft en een bedrijf wil z'n reputatie niet verder om zeep helpen, dan mogen ze hem gewoon ontslaan. Een bedrijf hoeft in de proefperiode niet eens een reden op te geven.
4 kudos 2026-06-02 18:53:12 door poltergijst op Wel zijn achternaam afschermen als verdachte
Das wel een heel drastische oplossing vind je ook niet?
-6 kudos 2026-05-31 19:55:11 door Anti-bierenbeul op Terror kat verdedigt terrein
Dus baasje van hond moet opletten en baasje van kat niet?
0 kudos 2026-05-31 12:21:07 door Dokter Bernhard op Big boy wil aan boord van de Big Boy
https://youtu.be/B3ac8iBeLh8?i...
5 kudos 2026-05-30 06:24:42 door HandSolo op Dumpert musthave auto review
Na auto's had je al wel kunnen stoppen.
3 kudos 2026-05-29 08:44:53 door SvTc op Unihorn geeft geen fuck
De GPS overlay geeft een piek van 46 km/u. De onafhankelijke visuele analyse via optical flow komt op ~47 km/u op vrijwel hetzelfde moment een afwijking van ongeveer 1 km/u. De gemeten maximumsnelheid van de dashcam wordt daarmee bevestigd.
-4 kudos 2026-05-29 07:20:08 door Langnek op Unihorn geeft geen fuck
Ga je mee dan leg ik het je daar wel even uit. Daarnaast is de GPS hier wat traag dus het kan zelf nog een stuk sneller zijn geweest dan 46km/u
4 kudos 2026-05-29 06:53:38 door SvTc op Unihorn geeft geen fuck
langnek moet maar terug naar school, even leren hoe gps werkt
-3 kudos 2026-05-29 06:49:08 door Langnek op Unihorn geeft geen fuck
Nee blinde SvTc. Droeftoeter geeft gas bij. Dat kan je zelfs aflezen onderaan in beeld.
-1 kudos 2026-05-29 06:16:51 door SvTc op Unihorn geeft geen fuck
gas bij? stront in je ogen?
6 kudos 2026-05-29 05:19:17 door John McClane op Balletje balletje met barvrouw
En ik ben zo blij dat ik er niet bij was.
2 kudos 2026-05-27 16:15:23 door A.tractie op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Vergeet de badslippers niet.
2 kudos 2026-05-27 13:07:25 door vriesvak op Mobiele eenheid van de politie
Of ze gaat bij de digitale recherche om sneue mannetjes die haar anoniem en ongevraagd seksualiseren, oftewel digitaal lastigvallen, op te sporen. Hoe de fuck presteren jullie het om een vrouw, die gewoon aan het werk is, ongevraagd (en naar je mag aannemen ongewenst) in de spotlight te zetten en op haar uiterlijk te becommentariëren, en dan in één adem te beginnen over buitenlanders die vrouwen lastigvallen? De ironie is echt met geen pen te beschrijven.
1 kudos 2026-05-27 10:45:29 door van_Sukkelenburg op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Een rastakapsel en gouden kettingen zijn ook aan te bevelen. en natuurlijk een trainingsbroek.
-1 kudos 2026-05-27 10:39:37 door dumphertreaguurder op Mobiele eenheid van de politie
Eens maar heb je die vorige broeken gezien, daar leken ze allemaal ongezond dik in. Ik denk dat dit toch beter is voor iedereen. En vergeet niet , ze heeft een wapenstok, paperspray, een taser en een gun. Ik denk dat ze genoeg middelen heeft om vieze mannetje van zich af te houden.